back to brooklyn - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Dorine Sommer - WaarBenJij.nu back to brooklyn - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Dorine Sommer - WaarBenJij.nu

back to brooklyn

Door: dorine91

Blijf op de hoogte en volg Dorine

20 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag heb ik gebruikt gemaakt van de broodrooster. Voor het laatst. In een onschuldige poging om mezelf van voedsel te voorzien, heb ik bijna de hele keuken afgebrand. Bijna. Terwijl ik dit typ, hangt er nog steeds een rook in het huis die de meubels doordrenkt van brandlucht. Hmm. Carmen komt dit gelukkig niet te weten, want ik ben deze week home alone:).

Vanmiddag heb ik afscheid genomen van de Lifeskills klas. Afscheid nemen is niet bepaald een talent van me, en in de auto op weg naar huis moest ik m’n best doen om de tranen binnen te houden. Ik heb zo genoten van de afgelopen twee weken met die groep! Voor deze speciale gelegenheid had ik vandaag zelfs m’n camera meegenomen. Het laatste uur van de dag ben ik geknuffeld, gefotografeerd en gekust door de Afrikanen:P. Could be worse.

De rest van deze week ga ik weer (meer) werken bij de Brooklyn campus. Na het weekend zal ik elke middag les gaan geven op een girls highschool over Identity in Christ. Ik mag met elke klas een middag aan de slag.

En, als neusje van de zalm: morgen kan ik uitslapen:)!

  • 20 Maart 2012 - 16:20

    Christel:

    Klinkt goed! Lekkere baklucht:)

  • 20 Maart 2012 - 16:24

    Ilse:

    gelukkig maar bijna.. :)
    Nice, lesgeven! Over identity in Christ! :D Heel veel zegen in je voorbereiding!

  • 20 Maart 2012 - 16:38

    Roosje:

    KEI!

    (niet huilen hoor ;) )

  • 20 Maart 2012 - 17:31

    Steven:

    pyromaantje(K)

  • 20 Maart 2012 - 19:57

    Christini:

    Heel leuk om je berichtjes steeds te lezen! <3
    Je schrijft echt goed!

    Kusjes!

  • 21 Maart 2012 - 01:51

    Gijsbert:

    Hehe, nice :D. Gelukkig hebben wij hier noooooit de keuken later aanbranden.
    Veel succes nog met het lesgeven!

  • 21 Maart 2012 - 17:26

    Hanna:

    Haha wat had je ermee gedaan?
    Veel succes en plezier komende week :)
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

11 April 2012

Last but not Least

01 April 2012

2 weeks to go

26 Maart 2012

Zomertijd

20 Maart 2012

back to brooklyn

07 Maart 2012

On the other side of town
Dorine

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 11616

Voorgaande reizen:

05 Februari 2012 - 17 April 2012

Zuid Afrika

01 Februari 2016 - 30 November -0001

Kenia 2016

Landen bezocht: